måndag 23 maj 2011

Dag 3

Inga större nyheter under dagen började dock känna att jag började lukta aceton. Vilket är bra för nu vet jag att jag befinner mig i ketos.

Jag har bestämt mig för att köra en strikt lchf-diet (dvs inga laktosprodukter) för att svälta ut candidasvampen. Jag har läst alternativmedicinska sidor som påstår att det finns vissa livsmedel som har en dödande effekt på candidan. Jag tycker att det är intressant att se om det fungerar. Några av de saker som nämns är timjan, kryddnejlika, pumpafrön, gurkmeja, malört och olivolja.

Jag har redan börjat känna mig piggare och behöver inte lägga mig och vila under dagtid. Jag behöver heller inte ta min luftvidgande astmamedicin  vilket jag tror betor på den minskade slemproduktionen. Jag är i stort sett smärtfri i kroppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar